מכתבי תודה

מכתבי תודה

 

שלום ניצן
ראשית, הייתי רוצה להתנצל על שהלאתי אתכם עד שסיימתי בבחירתהמשקלים
שנית, הייתי מעוניין להודות עד מאוד על השירות האדיב, הסבלניוהמקצועי
דברים אלו אינם מובנים מאליהם ואתם משרתים את הלקוחות בצורהנהדרת- תודה לכם
היי בטוחה שכל מי שאשמע שמתעניין בנושא- יישמע טובות עליכם
כל טוב והמשך הצלחה
חיים תור

הנדון: תודה לנציגת השרות  הגב' אביטן יפית

ברצוני להודות ולהוקיר את השרות המהיר, המסור והלא פחות שיווקי שקבלתי מיפית.

החל מהתערוכה "בסיעור מוחות" וכלה בטלפונים חוזרים ונשנים מהנייד הפרטי

בשעות הלילה המאוחרות.

שאלותי נענו בסובלנות ובאדיבות מפליאה, קיבלתי הסבר והדרכה בכל שלב ולכל

הבירורים שחפצתי, המענה הטלפוני היה מהיר וללא המתנה, בין בשעת פעילות

 המשרד  ואף לאחר מכאן.

היא ראויה להערכה רבה!

(ואף להעלאה... שתבוא בחשבון..) בזכות נציגות כאלו יעלה רף המכירות

ולא פחות רף הלקוחות שיביאו אחריהם עוד לקוחות רבים ומרוצים.

אני מאחלת לה הצלחה רבה

בכבוד רב,

רינת עמיר


יפית  שלום

תודה רבה על התשובה המהירה והענינית

כמעצב אשר עובד מול גופים גדולים בהדגשים של מיתוג המבוסס על שיפור השירות

השירות שקיבלתי ממך הוא מעל ומעבר לסטנדרט המקובל ברוב החברות בישראל

התקשרת בנושא עידכון לשליחת קטלוג חדש שלכם

הפנתי אליך מספר שאלות אשר לא היו בתחום העיסוק שלך

לא הפנת אותי לגורם אחר בחברה כך שאאלץ לחזור על דברי

לא בקשת ממני לפנות אליך בזמן אחר

אלא הפסקת את עיסוקך והתפנת לטפל בבקשותי במהירות ויעילות

כלקוח ותיק גרמת לי להיות שלם עם הבחירה שלי בפונט ביט

אכן חווית ההתקשרות מול פונטביט מוכיחה עצמה 

במשך השבועיים הבאים אדאג ליצור איתך קשר על מנת להזמין את שאר הפונטים ולאפס את החשבון כך שאוכל להערך לקנית החבילה הבאה.

תודה

 

ירון מאירי
 

 

בחודש מרץ האחרון רכשתי חבילת פונטים.
את השירות קיבלתי מניצן.
ברצוני להודות ולהעריך את השירות האדיב שקיבלתי מניצן.
שירות עם חיוך, אכפתיות, זמינות מיידית וסבלנות.
את הקטלוג קיבלתי עם שליח בזמן, כמו כן ערכת הפונטים והקבלה.
כמו כן ראוי לציין שמעבר לפונטים היפים והשימושיים, הקטלוג וערכת הדיסק מעוצבים לדעתי יפה מאוד, קו נקי ומסודר.
תודה רבה לניצן
יישר כח
ובהצלחה!
 עופרה ניסן 

לכבוד: הנהלת פונטביט
כל העת נשמעות ההשוואות בין פונטביט לחברה נוספתהמוכרת פונטים, בתוך קהילת המעצבים והעוסקים בתחום.
פונטביט מקבלת תמיד אתנקודות הזכות וההמלצות החמות, לעומת החברה השניה, שלא תמיד מהללים אותה.
הקולותמגיעים לכל אדם העוסק במקצוע, כמו שהגיעו אלי - הקולות בדבר יחודיות פונטביט.
אךרק כעת, משהתנסתי בדבר וייצרתי קשר עם חברתכם, לצורך הזמנת פונט לעבודה, נוכחתילדעת ולהבין במה מדובר ועד כמה הדברים נכונים.
שוחחתי עם נציגה בשם קרין
שיחה בדבר תנאים, עוד שיחה בדבר תשלום, שיחה בשאלת זכויות, וכך יומיים שלושה, בשאלות ובמציאת פתרונות לקושיות שהציב לי הלקוח.
כל השיחות נוהלו על ידה של קרין בצורה נעימה כל כך, מתחשבת ומסבירות פנים.
גילוי הבנה וניסיון לעזור, עם המון סובלנות ועם סבלנות שלא נגמרת.
נציגה נפלאה אחת שמייצגת את חברתכם בצורה כל כך נהדרת, בונה לחברה תדמית מיוחדת.
בסופו של התהליך הבנתי מהיכן נובעים הקולות והמילים המהללים את פונטביט.בסיום שיחותינו, ציינתי גם בפניה של קרין את התרשמותי ממנה, באשר לצורת השירות שלה והיחס הנפלא שהיא נותנת ועד כמה מורגשת הנכונות שלה לתת מענה ועזרה טובה ומועילה.הרגשה טובה שהביאה אותי לכתוב מילים אלו.
תודה לכם על השירות ובמיוחד תודה רבה לקרין.
 
כהן זאב

פונט ביט שלום!
 
ברצוני ליידע להודות על השירות הנהדר שקיבלתי מחנית וממור.
בתור ישראלים כבר התרגלנו לחכות בטלפון לגבי כל סידור שיש לעשותו, אך השירות הטלפוני שלכם הפתיע אותי! היענות מהירה ועניינית בכל שעה. אין כמוהו במדינה שלנו!
מעבר לשירות הטלפוני המעולה, האתר מעוצב בצורה אסטית ומובנת להפליא.
נציגתכם מור עזרה לי ביעילות ובחריצות שאין כדוגמתה.
נראה שאתם באמת "אוהבי השפה העיברית" כפי שהסברתם באתר, ועל כן אני חייבת לציין התרשמותי.
 
תודה
דינה סטרט
 
 

 
 

 הילה בוקר טוב,

בשעה טובה ומוצלחת ביצעתי אתמול הזמנה באתר שלכם.
בחרתי 160 משקלים כפי שסוכם... וכבר היום בבוקר קיבלתי מייל עם כל הפונטים
 שהזמנתי.

אני רוצה להגיד לכם תודה!!!
על הפונטים המדהימים,
על תנאי התשלום הנוחים,
על דחיית מועד הזמנת הפונטים. שלוש פעמים (~;
על דחיית מועד התשלום האחרון...

וכמובן תודה לך הילה, באופן אישי...
על הנכונות לעזור,
על החיוך התמידי שנשמע גם מעבר לקו הטלפון,
ועל שתמיד היית זמינה, נעימה ונחמדה.
לא נתקלתי בשירות כזה... אז שוב תודה מכל הלב.
ללא ספק עשיתי בחירה נכונה!

בברכת יום טוב,
 אבי כהן - מעצב גרפי
 
 

 
  שלום הילה,
לאחר בדיקה של הגרסה שיש לי מול גרסאות קודמות, אני רואה שהגרסה האחרונה היא אכן היפה יותר. 
(והיא דומה לאחת הגרסאות הקודמות יותר).
 
תודה רבה על הפניה. 
 
אין לי מה לומר,
פונטביט היא החברה שנתנה לי שירות ויחס טוב - יותר מכל חברה אחרת שהתעסקתי איתה בכל תחום שהוא. פעם, כששמעתי ש"פונטביט" ידועים ביחס טוב ללקוחות, חשבתי לעצמי שזה לא כל כך משנה מהו היחס ללקוחות, הרי בסופו של דבר אני צריך פונטים טובים ולא תשומת לב... אבל היום, אחרי שאני בעצמי לקוח פונטביט, אני רואה כמה זה חשוב וכמה זה משמח לעבוד איתכם. בעזרה טכנית של אפרת, ויפית שהכניסה אותי לכל העניין, ובטי שתמיד שולחת בזמן ובשמחה, ואת - הילה, ועוד שמות שאני לא זוכר כרגע - כולם נותנים את התחושה כאילו אני הלקוח היחיד שאתם מתעסקים איתו.
 
כל הכבוד. 
 
את יכולה לצטט את דברי לשאר הצוות, אם זה ישמח אותם... 
 
אייל אריאל.
 
 
 
 
שלום רב,
ברצוני להביע הערכה רבה לנציגת שירות שלכם, בשם נעמה, אשר השקיעה מאמצים לא מבוטלים על מנת שארשם כמנויה וזאת בדרכי נועם בלבד.
לאחר הרשמתי, קיבלתי מנעמה אינספור תזכורות לגבי השלמת הרכישה, מתוך דאגה שמא לא אקבל פונטים כה רבים ששילמתי עליהם.
אורך רוחה ונועם הליכותיה הותירו אותי המומה בכל פעם ששוחחה עימי, איני מורגלת בתודעת שירות כה גבוהה, במיוחד כאשר מדובר על הזמנה שהתשלום בגינה כבר נעשה.
נעמה - אני מבקשת להודות לך באופן אישי, ולמעסיקייך אומר - כי בהמשך לא אתלבט כלל היכן להמשיך לרכוש פונטים.
מילותיי החמות על פונטביט עברו גם לעמיתיי.
בברכה,
דיאנה